[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Ved bedømmelsen af den studerendes undervisningsdeltagelse lægges der vægt på at
· den studerende har opnået elementære kundskaber inden for litteratur- og materialesøgning
· den studerende har opnået kendskab til grundlæggende akademiske tekststandarder
· den studerende har øvet sig i teknikker til grundlæggende forståelse af teoretiske tekster.
Intro-forløbet indfører den studerende i elementær forståelse af komplicerede teoretiske tekster,
introducerer til akademiske tekststandarder og til grundlæggende litteratur- og materialesøgning.
Lektor Morten Haugaard Jeppesen.
Seminar.
Ved seminar forstås en undervisningsform, hvori der kan forekomme kombinationer af gruppearbejde, studenteroplæg, skriveøvelser, holddiskussioner samt mindre projektarbejder.
Dansk.
Fremlægges ved semesterets start.
Mandage kl. 11.00 - 14.00. Første gang den 1. september 2008.
Bygn. 1451/lokale 225.
Aktiv undervisningsdeltagelse.
Nærmere bestemmelser:
Aktiv undervisningsdeltagelse betyder aktiv, regelmæssig og tilfredsstillende deltagelse i undervisningen. Ved aktiv forstås, at man deltager i de med undervisningen forbundne aktiviteter (almindelig forberedelse, mundtlige oplæg, mindre skriftlige opgaver, etc.). Med regelmæssig forstås deltagelse i mindst 75 % af de udbudte timer jævnt fordelt over semestret. Ved tilfredsstillende forstås, at man har opnået det for beståelse af eksamen nødvendige niveau.