[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Ved bedømmelse lægges vægt på i hvilket omfang den studerende:
- viser viden om tværfaglige emner i bred forstand
- har kendskab til de metoder der kan anvendes til at undersøge emner med hensyn til tværfaglige emner
- har indsigt i relevante teorier
Disciplinen er forskningsbaseret, og behandler et emne inden for anvendt lingvistik, her sprogtab.
Zsolt Varga og Peter Bakker
Undervisningen indledes med forelæsning/oplæg ved underviseren. Herefter veksles mellem studerendes oplæg, underviserens bidrag, diskussioner m.m.
Studerende forventes at deltage aktivt i undervisningen, herunder at holde oplæg, indsende overvejelser til elektronisk konference m.m.
Materiale vil dels blive uddelt ved kursets start og dels være noget som de studerende selv finder i forbindelse med de aspekter de undersøger
Prøven er enten en fri skriftlig hjemmeopgave eller et konkret produkt, eller en synopsis til produktet. Emnet for prøven skal aftales med vejleder.