[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Ved bedømmelsen lægges vægt på, i hvilket omfang den studerende
· kan indgå i organisering, fremstilling og præsentation af æstetiske produktioner under inddragelse af forskellige mediale udtryksdimensioner (tekst, billede, lyd, iscenesættelse) med henblik på kommunikation, handling og samarbejde
· kan analysere processen og dens forskellige potentialer, f.eks. kommunikative, virknings- og handlingsmæssige samt organisatoriske
Disciplinen introducerer til og giver erfaringer med praktisk organisering og konkret skabende afprøvning af mediale og tværmediale udtryksdimensioner (tekst, billede, lyd, iscenesættelse), anvendt som virkemidler i arbejdet med en samlet, tværæstetisk produktion.
Ingen
Exe Christoffersen
Der arbejdes med en samlet ramme for et hold og koncentreret i ca. 2 ugers arbejde. Undervisnings- og arbejdsformen veksler mellem oplæg, brainstorm, gruppearbejde i mindre, selvorganiserede og tematiserede eller specialiserede arbejdsgrupper, workshops, træning, gennemspilning, fremførelse og præsentation af det færdige produktionsprojekt (i form af en performance, installation, forestilling e.l.).
2 uger i januar måned
Et kompendium vil foreligge inden undervisningens start.
Lille sal
Tværmedialt Produktionsprojekt
Prøveform: Undervisningsdeltagelse.
Nærmere bestemmelser:
Den studerende deltager aktivt og tilfredsstillende i et eller flere produktionsprojekter på faget, svarende til 10 dages fuldtidsarbejde. Projektet skal resultere i mindst én produktion med fremvisning for en intern målgruppe. Projektet og dets processer dokumenteres undervejs gennem log- eller dagbogsnotater, som danner udgangspunkt for den studerendes bidrag til det afsluttende analyse- og evalueringsseminar med oplæg i grupper eller individuelt fra projektets deltagere.
Faglederen kan efter ansøgning godkende deltagelse i eksterne produktionsprojekter.