[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
At de studerende udvikler deres
overblik og dømmekraft vedrørende kvalitative og kvantitative forskningsmetoders potentialer og begrænsninger i forhold til det matematikdidaktiske problemfelt
.
Hvert projektarbejde skal tage udgangspunkt i en matematisk og/eller matematikdidaktisk problemstilling, som eksplicit relaterer sig til det ovenfor angivne mål med projektarbejdet. Inden for denne ramme afgrænses og formuleres problemstillingen af de(n) studerende selv, dog således at projektarbejdet kan gennemføres med en arbejdsindsats svarende til 5 ECTS-point (1/12 årsværk)
ingen
Modulansvarlig; Tomas Højgaard ( thje@dpu.dk )
Hvert projektarbejde tilrettelægges med udgangspunkt i, at der individuelt eller gruppevis skal udarbejdes en skriftlig rapport på dansk eller engelsk, som dokumenterer den opnåede indsigt og overblik og dømmekraft . En projektgruppe kan højst bestå af fem studerende. Hver projektgruppe tildeles en vejleder.
dansk
følger senere
Projektrapporten må ikke overstige 20 normalsider med én forfatter. Dette tal øges med 10 for hver yderligere deltager i projektgruppen.
Dette tal øges med 10 sider for hver yderligere deltager i projektgruppen. Projektrapporten efterfølges af et mundtligt forsvar af en varighed på maksimalt 45 minutter, inklusive votering. Det mundtlige forsvar foregår individuelt. Bedømmelsen sker på grundlag af en vurdering af projektrapporten og den studerendes individuelle mundtlige præstation ved eksaminationen. Der anvendes ekstern censur og bedømmelsen følger 7-trinsskalaen.