[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Efter gennemført modul kan den studerende:
- demonstrere overblik over og indsigt i væsentlige teorier om voksnes individuelle læring og læreprocesser
- demonstrere overblik over og indsigt i forhold, der har indflydelse på voksnes læring
- formulere, analysere og vurdere praksis for kompetenceudvikling af medarbejdere med udgangspunkt i teorier og empirisk baseret viden om voksnes individuelle læring og læreprocesser
- formulere forslag til gennemførelse af kompetenceudvikling på baggrund af teorier om voksnes individuelle læring.
Modulet omhandler udvalgte teorier, der bidrager til forståelse af voksnes individuelle kompetenceudvikling, herunder:
- voksnes psykologiske udvikling
- voksnes læreprocesser
- forhold, der understøtter og hindrer læring.
-
Annonceres senere
Undervisningen og læringsformerne vil være organiseret som en kombination af forelæsninger, seminarer, cases, øvelser, selvstudium, e-learning og vejledning.
-
Annonceres senere
Skriftlig opgave efterfulgt af mundtlig eksamination
- Indleveret skriftlig opgave på maksimalt 15 normalsider inklusiv noter og litteraturliste efterfulgt af mundtlig eksamination af 30 minutters varighed (inklusiv votering). Her behandles en problemstilling, som den studerende har formuleret og som er godkendt af eksaminator.
- Udarbejdes den skriftlige opgave af en gruppe øges sideantallet (to studerende: 20 normalsider;
tre studerende: 25 normalsider).