[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Ved bedømmelse lægges der vægt på i hvor høj grad den studerende:
- viser bredt kendskab til forskellige teorier om branding
- demonstrerer evne til at analysere og forstå markedsføringens betydning i det sociale
rum
- demonstrerer evne til at analysere og forstå forbrugergrupper og -kulturer inden for et
specifikt marked
- er i stand til at udarbejde og evaluere en praktisk anvendelig kommunikations- og
brandingstrategi for et specifikt produkt, service eller idé.
Formålet med faget er generelt at give teoretisk og praktisk indsigt i virksomheders og organisationers markedskommunikation med primær fokus på eksterne brandingstrategier og markedsføring. Mere specifikt arbejdes der med branding og markedsføring i en oplevelsesøkonomisk kontekst.
Bestået modul 1 og modul 2 på kandidatuddannelsen i oplevelsesøkonomi
Sofie E. Andersen
Holdtimer med øvelser, cases, oplæg og diskussion.
Dansk
Formålet med faget er generelt at give teoretisk og praktisk indsigt i virksomheders og organisationers markedskommunikation med primær fokus på eksterne brandingstrategier og markedsføring. Mere specifikt arbejdes der med branding og markedsføring i en oplevelsesøkonomisk kontekst.
Den endelige litteraturliste udleveres ved semesterstart.