[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Efter gennemført modul kan den studerende på et videnskabeligt grundlag, forstået som et kritisk,
systematisk, teoretisk og empirisk funderet grundlag:
Dette modul er en introduktion til pædagogisk antropologi. Studiemodulet tager form af 1. gennemgange og analyser af begreber, problemstillinger, positioner og perspektiver der har betydning for det pædagogisk-antropologiske felt. 2. Analyser af aktuel forskning i det pædagogisk-antropologiske felt. 3. Gennemførelse af feltøvelser og refleksioner over pædagogisk-antropologisk vidensproduktion.
Ida W. Winther (fagansvarlig)
Kirsten Marie Bovbjerg
Søs Bayer
Sue Wright
Helene Illeris
Undervisningsplan i PDF format
Holdundervisning, workshop, feltøvelser, forelæsninger.
Dansk
Eksamen med intern censur og bedømmelse Bestået/Ikke bestået, der aflægges ved udarbejdelse af et antal mindre opgaver i forbindelse med undervisningsforløbet. Hvordan disse opgaver skal udarbejdes, afgøres af de ansvarlige undervisere og annonceres i undervisningsplanen inden semesterstart. Aflægges eksamen ved udarbejdelse af skriftlige opgaver, inddrages en intern censor kun i de tilfælde, hvor der er tvivl, om opgaverne er bestået eller ikke bestået.