[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Efter gennemført modul kan den studerende på et videnskabeligt grundlag, forstået som et kritisk, systematisk, teoretisk og empirisk funderet grundlag:
Modulet tager udgangspunkt i konkret empirisk forskning, konkrete problemstillinger i pædagogisk-psykologisk praksis og de centrale pragmatiske forhold, professionsmetoder og metodologiske reflektioner inden for en række udvalgte, centrale delområder.
Der gives mulighed for at arbejde uddybende med forskellige interventionstilgange, ligesom der vil være elementer med vægt på pragmatiske aspekter, metodologiske refleksioner, videnssociologiske perspektiver inden for særlige pædagogisk-psykologiske praksissammenhænge og/eller kompetencer i empirisk forskning inden for feltets delområder.
De studerende vælger at følge én faggren ud af flere udbudte.
Kunne læse faglitteratur på engelsk, tysk eller fransk og nordiske sprog.
Cathrine Hasse
Christa Breum Amhøj
Frans Ørsted Andersen
Peter Berliner
Helle Rabøl Hansen
Charlotte Mathiassen
Lene Myong
Grethe Kragh-Müller
Lotte Heedegaard-Sørensen
Janne Hedegaard Hansen
Hanne Knudsen
Pia Bramming
Ulrik Brandi
Bente Jensen
Forelæsning og holdundervisning
På dele af studiet kan der forekomme undervisning på engelsk.
Annonceres senere.
Endvidere vil der foreligge et kompendium.
Undervisningsplan i pdf-format
Se studieordningen for yderligere information.