[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Deltagerne vil efter kurset have et grundlag for at forstå emner som Strategi, Organisation, Ledelse, og Markedsføring.
Intet
" Mission, vision, strategi og Core values " Analyse af eksterne strategifaktorer " Supply chain Management " Customer Relation Management " Forretningsmodeller " De 4 P'er .
Deltagerne skal ved afslutningen af kurset kunne:
Faget er tilrettelagt således, at de studerende efter at have deltaget aktivt i undervisnings-aktiviteterne kan beskrive en virksomheds interessenter, udvalgte driftsøkonomiske funktioner samt virksomhedens relationer til omverdenen.
Læringsmålene omfatter bla.:
Efter endt undervisning skal de studerende på et overordnet plan kunne formidle driftsøkonomiske problemstillinger, herunder relatere egne iagttagelser fra en virksomhed til det gennemgåede stofområde.
Ingen
Preben Parkegaard
Forelæsninger
" Strategi i vindervirksomheder" Jørgen Lægaard
http://aula.au.dk/courses/ITFOR2010/
December/januar, reeksamen august
Datalogisk Institut
Bacheloruddannelsen i it
Projekt med mundtlig eksamen (20 min) uden forberedelse,
7-skala, intern censur