[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Ved bedømmelsen lægges vægt på, i hvilket omfang den studerende gennem musikteoretisk og/eller praktisk-musikalsk arbejde demonstrerer videregående kendskab til og færdigheder inden for et afgrænset musikalsk repertoire
Formålet med disciplinen er at befordre videregående musikteoretiske og/eller praktisk-musikalske færdigheder inden for et klart defineret og afgrænset musikalsk repertoire, metodisk baseret på enkeltdiscipliner (fx satslære, musikledelse eller performance) eller kombinationer heraf.
Ingen
Pia Rasmussen (fagansvarlig)
Undervisningen vil typisk veksle mellem teoretiske introduktioner og praktiske øvelser, hvor den studerende afprøver egne idéer. Undervisningsforløbet kan også have karakter af et kollektivt projektforløb
Følger
Dansk
Ingelf, Sten: Jazz og Popharmonik, Stockholm 1982'
Callahan, Anna: The Collegiate A Capella Arranging Manual Seattle 1995
Følger
Ifølge studieordning