[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Efter gennemført modul kan den studerende på et videnskabeligt grundlag, forstået som et kritisk, systematisk, teoretisk og empirisk funderet grundlag:
Modulet tager udgangspunkt i konkret empirisk forskning, konkrete problemstillinger i pædagogisk-psykologisk praksis og de centrale pragmatiske forhold, professionsmetoder og metodologiske reflektioner inden for en række udvalgte, centrale delområder.
Der gives mulighed for at arbejde uddybende med forskellige interventionstilgange, ligesom der vil være elementer med vægt på pragmatiske aspekter, metodologiske refleksioner, videnssociologiske perspektiver inden for særlige pædagogisk-psykologiske praksissammenhænge og/eller kompetencer i empirisk forskning inden for feltets delområder.
De studerende vælger at følge én faggren ud af flere udbudte.
Kunne læse faglitteratur på engelsk, tysk eller fransk og nordiske sprog.
Grethe Kragh-Müller
Niels Christian Mossfeldt Nickelsen
Irene Højlund
Frans Ørsted Andersen
Peter Berliner
Helle Rabøl Hansen
Charlotte Mathiassen
Lene Myong
Kirsten Elisa Petersen
Line Lerche Mørck
Ulrik Brandi
Bente Jensen
Steen Høyrup Pedersen
Katia Dupret Søndergaard
Forelæsning og holdundervisning
På dele af studiet kan der forekomme undervisning på engelsk.
Annonceres senere.
Endvidere vil der foreligge et kompendium.
Se studieordningen for yderligere information.