[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Deltagerne vil efter kurset have detaljeret kendskab til Praktiske problemstillinger ifm. konkrete udviklingsprojekter. Kursets arbejdsform vil også træne deltagernes evne til at søge information på egen hånd, til at planlægge og gennemføre projekter og til at formidle og kommunikere faglige problemstillinger.
Projekt.
Kurset gennemføres som en overbygning til et eller flere af kurserne: User Experience, Augmented Reality, eller Social Computing, og gennemføres i samarbejde med disse. De studerende læser teoretisk litteratur som de præsenterer på kurset og relaterer til projekterfaringer. Deltagerne gennemfører et projekt i fællesskab baseret på en opgaveformulering. Underviseren fungerer somprojektleder for det samlede projekt. Projektets fokus er metodisk, og det afprøver forskellige avancerede metoder til design af interaktive teknologier.
Deltagerne skal ved afslutningen af kurset kunne:
User Experience, Augmented Reality, eller Social and Collaborative Computing
Susanne Bødker
Forelæsninger (3t/uge)
Engelsk
Annonceres senere
http://aula.au.dk/courses/AULA090309151835/
Marts/april, reeksamen foregår efter aftale med underviseren
Datalogisk Institut
Mundtlig eksamen (20 min.) uden forberedelse
7-skala, intern censur