[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Efter gennemført modul kan den studerende:
- demonstrere overblik over og indsigt i teorier om voksnes individuelle læreprocesser og/eller organisatorisk læring/ arbejdspladslæring og/eller sociologiske eller politologiske teorier af relevans for voksnes læring og kompetenceudvikling
- analysere, vurdere og formidle problemstillinger relateret til voksnes læring og kompetenceudvikling i formaliserede og ikke-formaliserede sammenhænge med udgangspunkt i sådanne teorier.
- formulere forslag til gennemførelse af kompetenceudvikling på baggrund af teorierne og analyserne.
- selvstændig reflektere over og udvikle egne kompetencer inden for arbejsfeltet
De studerende gennemfører et masterprojekt med selvvalgt problemstilling inden for feltet voksnes læring og kompetenceudvikling. I projektet kan inddrages udvalgte elementer af indholdet fra de forudgående moduler. Projektet skal have relevans for den studerendes arbejdsfelt (forhenværende, nuværende eller kommende). Projektet skal indeholde et handlingsorienteret perspektiv.
Masterprojektet afslutter uddannelsen
Annonceres senere
Undervisningen vil være organiseret som en kombination af enkelte seminarer, selvstudium, e-learning og vejledning.
-
Annonceres senere
Masterprojektrapport efterfulgt af mundtlig eksamination
- Indleveret projektrapport på maksimalt 60 normalsider inklusiv
noter og litteraturliste efterfulgt af mundtlig eksamination
af 45 minutters varighed (inklusiv votering). Den mundtlige
eksamination tager udgangspunkt i masterprojektet
og behandler en problemstilling, som den studerende har
formuleret, og som er godkendt af eksaminator.
- Udarbejdes masterprojektrapporten af en gruppe øges
sideantallet (to studerende: 80 normalsider;
tre studerende: 100 normalsider).
Såfremt masterprojektet er affattet på dansk, skal det forsynes
med et resumé på engelsk. Efter aftale med den udpegede vejleder
kan fremmedsprogligt resumé affattes på tysk eller fransk. Re-
suméet indgår i det samlede bedømmelsesgrundlag.