[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Efter gennemført modul kan den studerende:
- demonstrere overblik over og indsigt i teorier om forholdet mellem teater, pædagogik og didaktik
- gennemføre og formidle et større drama- og teaterpædagogisk forløb.
Masterprojektet tager udgangspunkt i en problemstilling inden for et eller flere af de områder, uddannelsens moduler har omhandlet. Der arbejdes således med:
- integrering af pædagogiske, teatervidenskabelige og videnskabsteoretiske tilgange til området teater og dramapædagogik
- aktuel international teater og dramapædagogisk forskning.
I projektet kan indgå et selvstændigt empirisk arbejde af mindre omfang.
Masterprojektet afslutter uddannelsen
Annonceres senere
Primært vejledning
-
Annonceres senere
- Indleveret projektrapport på maksimalt 60 sider inklusiv noter og litteraturliste efterfulgt af mundtlig eksamination af 45 minutters varighed (inklusiv votering). Den mundtlige eksamination tager udgangspunkt i masterprojektet og behandler en problemstilling, som den studerende har formuleret, og som er godkendt af eksaminator.
- Udarbejdes masterprojektrapporten af en gruppe øges sideantallet (to studerende: 80 normalsider; tre studerende: 100 normalsider).
Såfremt masterprojektet er affattet på dansk, skal det forsynes med et resumé på engelsk. Efter aftale med den udpegede vejleder kan fremmedsprogligt resumé affattes på tysk eller
fransk. Resuméet indgår i det samlede bedømmelsesgrundlag.