[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Efter gennemført modul kan den studerende:
- formulere, analysere og vurdere problemstillinger af relevans for undervisning i læsning, stavning og skrivning
- formidle problemstillinger af relevans for undervisning i læsning, stavning og skrivning til en potentiel målgruppe af undervisere, samarbejdspartnere og udenforstående
- analysere og diskutere pædagogiske og forskningsmetodiske teorier med henblik på udvikling af praksis.
- Design og planlægning af egne undersøgelser
- Gennemførelse og evaluering af et selvstændigt projekt
- Udarbejdelse af projektrapport.
Masterprojektet afslutter uddannelsen
Annonceres senere
Primært vejledning
-
Annonceres senere
- Indleveret projektrapport på maksimalt 60 normalsider inklusiv noter og litteraturliste efterfulgt af mundtlig eksamination af 45 minutters varighed (inklusiv votering). Den mundtlige eksamination tager udgangspunkt i masterprojektet og behandler en problemstilling, som den studerende har formuleret, og som er godkendt af eksaminator.
- Udarbejdes masterprojektrapporten af en gruppe øges sideantallet (to studerende: 80 normalsider; tre studerende: 100 normalsider).
- Såfremt masterprojektet er affattet på dansk, skal det forsynes med et resumé på engelsk. Efter aftale med den udpegede vejleder kan fremmedsprogligt resumé affattes på tysk eller fransk. Resuméet indgår i det samlede bedømmelsesgrundlag.