[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Efter gennemført modul kan den studerende på et videnskabeligt grundlag, forstået som et kritisk, systematisk, teoretisk og empirisk funderet grundlag:
- demonstrere overblik over og indsigt i forskningsmetodologi
- vurdere og diskutere forskningsmetodologi i forhold til udvalgte problemstillinger af specialpædagogisk karakter
- formidle forskningsmetodologi, metoder, resultater og konklusioner.
-
Masterprojektet afslutter uddannelsen
Annonceres senere
- undervisning i form af enkelte seminarer
- selvstudium
- vejledning
- elearning
Dansk
Annonceres senere
Masterprojektrapport efterfulgt af mundtlig eksamination
- Indleveret projektrapport på maksimalt 60 normalsider inklusiv noter og litteraturliste efterfulgt af mundtlig eksamination af 45 minutters varighed (inklusiv votering). Den mundtlige eksamination tager udgangspunkt i masterprojektet og behandler en problemstilling, som den studerende har
formuleret, og som er godkendt af eksaminator.
- Udarbejdes masterprojektrapporten af en gruppe (jf. modulbeskrivelse) øges sideantallet (to studerende: 80 normalsider; tre studerende: 100 normalsider).
- Bedømmelse sker på grundlag af en samlet vurdering af projektrapporten og den studerendes mundtlige præstation ved eksaminationen.