[Forside] [Hovedområder] [Perioder] [Udannelser] [Alle kurser på en side]
Efter gennemført modul kan den studerende på et videnskabeligt grundlag, forstået som et kritisk, systematisk, teoretisk og empirisk funderet grundlag:
- formulere en sundhedspædagogisk problemstilling indenfor et praksisområde eller i en udvalgt kontekst
- vurdere egnede teorier og metoder til analyse af denne problemstilling og analysere den ved at kombinere begreber og metoder fra teoretisk og empirisk sundhedspædagogisk forskning med informationer om praksisområdet eller konteksten
- diskutere muligheder for udvikling af pædagogisk praksis indenfor praksisområdet med udgangspunkt i analysen af problemstillingen
- formidle projektets resultater og forslag til udvikling af praksis.
I modul 4 gennemføres masterprojektet. Masterprojektet omfatter en relevant og afgrænset sundhedspædagogisk problemstilling i forhold til et udvalgt praksisfelt. Et selvstændigt empirisk arbejde af mindre omfang kan med fordel indgå.
Masterprojektet afslutter uddannelsen
Annonceres senere
Primært vejledning
Dansk
Annonceres senere
Masterprojektrapport efterfulgt af mundtlig eksamination
- Indleveret projektrapport på maksimalt 60 normalsider inklusiv noter og litteraturliste efterfulgt af mundtlig eksamination af 45 minutters varighed (inklusiv votering). Den mundtlige eksamination tager udgangspunkt i masterprojektet og behandler en problemstilling, som den studerende har
formuleret, og som er godkendt af eksaminator.
- Udarbejdes projektrapporten af en gruppe (jf. modulbeskrivelse) øges sideantallet (to studerende: 80 normalsider;tre studerende: 100 normalsider).
- Bedømmelse sker på grundlag af en samlet vurdering af projektrapporten og den studerendes mundtlige præstation ved eksaminationen.